مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آبان 1402 ساعت 11:452023-11-06سياسي

برگزاری رویداد هنری «من القدس، الی القدس» در حرم مطهر رضوی


رویداد هنری «من القدس؛ الی القدس» در حمایـت از مردم بی دفاع غـزه با حضـور 14 تن از هنرمنـدان برجسته هنرهای تجسمـی کشـور امروز در صحن قدس حرم مطهر رضوی آغاز و تا فردا(16 آبان ماه) ادامه خواهد داشت.

- برگزاری رویداد هنری  من القدس، الی القدس در حرم مطهر رضوی ایسنا/خراسان رضوی رویداد هنری من القدس؛ الی القدس در حمایـت از مردم بی دفاع غـزه با حضـور 14 تن از هنرمنـدان برجسته هنرهای تجسمـی کشـور امروز در صحن قدس حرم مطهر رضوی آغاز و تا فردا(16 آبان ماه) ادامه خواهد داشت.

محسن هوشمند، رییس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه این رویداد در جمع با خبرنگاران بیان کرد: در قالب این رویداد 14 تن از هنرمندان برجسته تجسمی کشور از تهران و مشهد، آثاری را در زمینه نقاشی و نگارگری با محوریت همبستگی با جبهه مقاومت اسلامی تولید می کنند.

این آثار پس از این رویداد در قالبهای مختلف مورد استفاده و بازنشر قرار می گیرند.

هوشمند افزود: نکته برجسته این رویداد حضور هنرمندان شاخص و برجسته ای همچون مسعود نجابتی، حسن روح الامین، علی بحرینی، علیرضا خالقی، عباس برزگر گنجی، احمد منصوب، مهدی میری، محمدعلی نادری، محسن اسدی، حمید قربان پور، مهدی امینی، سعید خاتمی، احمد پژمان و مهدی انفرادی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری رویداد هنری «من القدس، الی القدس» در حرم مطهر رضوی

برگزاری رویداد هنری «من القدس، الی القدس» در حرم مطهر رضوی